بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دختر بی همتایمان بنیتا

عشق بزرگ من

1392/10/28 16:21
نویسنده : رهام و لیلی
642 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر ارامم دخترکم که تو هستی.......

که کنارمی و همیشه در قلب منی.....

به معصمومیت کودکانه ات قسم.....بیشتر از هر مادر دیگری عاشقت هستم....

بعد از دردی شیرین پا به این دنیا گذاشتی و همه ی دنیای من شدی.....

دغدغه ی هر روز من بودن توست....

نفس کشیدنت.......

ایستادنت.......

خندیدنت......

لحظه به لحظه کنارم فد میکشی و بزرگ می شوی .........

دخترکم،عزیزکم

دست های کوچکت را میگیرم تا بلند شوی،راه بروی،تمام لذت زندگیم همین است

میخواهم اغوشم مادرانه ترین اغوش دنیا باشد برای تو...

میخواهم به تو یاد بدهم کلمه کلمه عشق را ،زندگی را.....

مادر بودن شیرین است،انقدر که حتی فکر نوازش کردن صورت پاک و معصوم تو مرا می برد تا اوج.....

سهم من از دنیا دختر کوچکی ست به بزرگی تمام عشق های دنیا........بنیتا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)